Nõustamine ja abi

21. aprill 2020, Kõrveküla infojuht, Kommentaarid: 0



Siit leiad vajadusel nõustamist ja abi:
  • linna või valla lastekaitsetöötaja - täpsema info ja kontaktid leiab omavalitsuse kodulehelt
  • üleriigiline kriisiabitelefon 1247 (24h) - pakub nii kriisiinfot kui ka psühholoogilist esmaabi
  • lasteabitelefon 116111 (24h): võimalus teatada abivajavast lapsest või küsida nõuannet kõigil lastega seotud teemadel. Pakutakse telefoni ja interneti teel sotsiaalset ja kriisinõustamist.
Üle-eestiline, tasuta ja anonüümne, vastatakse nii eesti, vene kui inglise keeles. Pöörduda
võivad nii lapsed ise kui ka täiskasvanud.
     Kontaktid:
                   telefon 116111
                   veebivestlus kodulehelt www.lasteabi.ee
                   e-post info@lasteabi.ee
                   lasteabi äpp (otsisõna „lasteabi“)

  • ohvriabi kriisitelefon 116 006 (24h): pakutakse kriisi- ja psühholoogilist nõustamist ning selgitusi ohvri õigustest ja abistavatest süsteemidest. Üle-eestiline, tasuta, vastatakse nii eesti, vene kui inglise keeles.
    Kontaktid:
       telefon 116006
       Veebivestlus lehelt www.palunabi.ee
       e-kiri kriisiabi@sotsiaalkindlustusamet.ee
       Facebookis „Palun Abi“ leht

  • Rajaleidja e-nõustajad: https://rajaleidja.innove.ee/ , suhelda saab tööpäeviti kella 9–17
  • Peaasi e-nõustajad: https://peaasi.ee/kysi-noustajalt/, toimetulekut kriisiga toetab https://peaasi.ee/ koduleht heade nõuannete ja nippidega
  • Tark Vanem lapsevanemate e-nõustamine: https://tarkvanem.ee/kusi-nou/, samuti leiab veebilehelt kasulikku infot ja soovitusi enda ja oma pere hoidmiseks keerulisel ajal
    Heade soovidega

    Mari-Liis Mänd
    Lastekaitse telefoniteenuste juht
    Lastekaitse osakond
    Sotsiaalkindlustusamet



Kommentaarid: 0


Lisa kommentaar

Email again:
Nimi
E-mail
Kommenteeri